A viselkedés és megjelenés alapelemei még csak hagyján, az én kedvenceim, múlt vasárnappal, a rongálók lettek. Mert ugye mi mást csinálna az ember teljesen hülye szülötte, ha meccs után hazafelé tart a kisváros sporttelepéről? Természetesen berúg, mint állat és a nyomokat eltünteti: pici szilánkokra töri a sörös, boros, egyébpiás üvegeket a spottelep melletti park sétautacskáján, és lerugdalja az egészet a fűbe (nehogy anyuci rájöjjön?)...
Gondolom mondanom se kell mi a hatás (az esztétikai rombolás mellett): nyáron elvágott kezű, térdű kétévesek, télen szétvágott tappancsú kutyák. Az már csak a vakszerencse, hogy a vasárnapi kutyás verseny négylábú résztvevői közül (tudtommal) csak egy járt szerencsétlenül, és nem von le semmit a vandál vadbarmok tevékenységéből. Súlyosbító körülmény: az én kiskutyám lépett bele, a sebet varrni kellett végül. Két hét, mire ráállhat a lábára. És még jó, hogy ilyen kevéssel megúszta...

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyebioszosok.blog.hu/api/trackback/id/tr671823182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Széltoló 2010.03.09. 18:54:19

Sosem értettem a céltalan vandalizmust. És hogy a destrukció, pusztítás hogy okozhat egyeseknek örömöt. Szerintem nem is fogom.

Helyesbítek. A Duke Nukem 3D-vel játszani (mikor még fiatal voltam és bohó) kifejezetten jó volt, ha beállított örök élet mellett mészárolhattam a szörnyeket. Igaz, abból is nem lett kára senkinek. :)

Anglemor, a Sárkány 2010.03.09. 19:17:03

@Széltoló: bár mindenki úgy élné ki, mint te anno! :)

yoska · http://hulyebioszosok.blog.hu 2010.03.10. 22:04:59

fogadni mernék, hogy ha ők lépnének bele a szétszórt üvegcserépbe, még nekik állna feljebb...
süti beállítások módosítása