Alga, haraszt, százlábú

2010.03.01. 21:29

A mai nap tanulságai:

  • Vannak szép algák
  • Bizony, a tanárok kivételeznek
  • Igen, az asztal keményebb, mint a könyököm
  • Igen, a nyakelfekvés nem múlik el egy nap alatt, még akkor sem, ha ötször be lett kenve
  • Igen, a páfrányok még mindig tökegyformák, mindegyik a savanyú talajokat szereti, vagy a nedvességet, vagy a magashegységeket
  • Nálunk nincs magashegység
  • Mégis vannak páfrányok, hogy a fene vinné el
  • Igen, kedves algatanárúr, lehet, hogy maga egyre kevésbé szórakozik jó, de mi annál inkább
  • A nap fénypontja még mindig a reggeli hévezés
  • Ennél már csak a délutáni hévezés jobb
  • No meg a hazaérkezés

Szerző: yoska

8 komment

Címkék: hétfő alga haraszt

A bejegyzés trackback címe:

https://hulyebioszosok.blog.hu/api/trackback/id/tr611801197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KKingu 2010.03.01. 22:27:18

ezek a hétfői napok... :D csupa okosságot tanultunk ma is :P

Anglemor, a Sárkány 2010.03.02. 21:49:12

azért nekem még mindig a múltkori röhögő csipkeharaszt a kedvencem... na jó, az algafarm is dobógós lett XD

MandarinX 2010.03.04. 18:04:38

Üdv!
"Bizony a tanárok kivételeznek" -na ez a jó egy 300 fős évfolyamon, hüjeeltés vagyok, csak tudom. :)
Ja és a bordapáfrány sztem különbözik a többitől. De a többi...! :D

Nóóri 2010.03.04. 19:00:26

@MandarinX: Hali, üdv a körünkben! Ha már elte-s vagy lehet egy kérdésem? A botanikus kertetekben miért nem cserélitek vissza a fehér és a fekete zászpa tábláját?:)

MandarinX 2010.03.07. 16:38:31

@Nóóri: Nem én voltam O.O
Ha arra jársz, fel vagy hatalmazva, hogy visszacseréld. :)
Esetleg elhelyezhetnél mellé egy "hüjeeltések!" feliratot is :D

Nóóri 2010.03.07. 17:40:45

@MandarinX: Ugyanmár! Hisz második helyen én is azt jelöltem anno...

MandarinX 2010.03.12. 12:39:04

@Nóóri: Én az utolsónXD
Móka és kackac, nem is akartam hülyebioszos lenni. De nem bánom már, hogy így alakult és nem lettem méghülyébbnembioszos.

Nóóri 2010.03.12. 19:12:30

@MandarinX: Na látod! Valaki nagyon akarta, hogy te hülyebioszos legyél:) Inkább ez, minthogy bölcsész, nemde?
süti beállítások módosítása